8 Mart 2008 Cumartesi

KONTROL

havanın uygun olmasından dolayı bugün arıları kontrol ettim...
yalancı anaya kaçan kovan erkek yavruyu oldukça çoğaltmıştı...
yalancı analı kovanı, birleştireceğim kovana biraz daha yaklaştırdım...

ayrıca ana memesi diken kovanı tekrar gözlemledim...
ana memesinin uçu açılmıştı, fakat bir iki tane daha ana memesi dikmek için uğraşıyorlardı.
acaba dedim bir ara bunlar da yalancı ana yumurtası mı?
göreceğiz bakalım....
işte ana memesinin durumu!


Ayrıca kışın kovan içinde ölen ve nemden dolayı dip tahtasına yapışan ölü arıları temizledim..
işte arı mezarlığı

1 yorum:

cengizbahar dedi ki...

Meme kenarlarındaki yavrular erkek olduğuna göre meme içindeki larvada erkek olabilir. Bu durumda memeyi sürekli uzatır ama bir türlü kapatmaz.Sizide boş yere umitlendirir.