9 Haziran 2010 Çarşamba

BAHAR BALI ALALIM DERKEN ARI OĞULA GİTTİ

4 nolu kovana ikinci yarım ballığı geçen hafta atmıştım..
Atarken de kuluçkalıkta ana memesi kontrolü yapmıştım..
Kontrolde ana memesi görememiştim..
Bugün arılığa vardığımda 4 nolu kovanın uçuş tahtasında eskisi gibi arı yoğunluğu olmadığını gördüm.
Kapağı açtığımda kovan içinde arının azaldığı açık olarak görülüyordu..
Kuluçkalığa baktığımda kapalı olarak bir sürü ana memesi vardı.

Kovana ait sırlanmış çerçeve...
Bu da başka bir çerçeveye ait görüntü..
Paylaşmak istediğim ana memelerinden bazıları..


Başka bir meme

Koç boynuzu memeler..

Bu da 2010 yılına ait anaya ait bir çeçreve...
Arıcıların görmek istediği bal kemerli ve yumurtalı çerçeve...
Sözün özü bahar balı almak isterken arıyı oğula kaçırdım...





Hiç yorum yok: