25 Nisan 2008 Cuma

OĞUL

Perşembe günü bilgisayar başında oturmuş bloga resim gödermeye çalışırken bir telefon geldi.
" Hasan bizim arılık karışmış,herhalde oğul çıkmış." Arayan Temel arkadaştı.
O heyecanla birden evden çıktım.Sadece yanıma bir kovan alabildim..mum almayı düşünemedim..

4 kilometrelik yolu otomobii ile kurşun gibi gittim.
Arının yanına vardığımda havada dolaşan arıları görünce oğul olduğunu anladım..
Oğul fındık dalına konmuştu. Ama iki tane oğul çıkmış gibi ayrı duruyordu..
Kovanı hazırladım..Diğer kovanlardan bir adet ballı çerçeve alıp koydum..
Oğulun büyük olana yığınını kovana silkeledim...
"Ah dedim fotoğraf çekecektim".
İşte Türk'ün aklı hep böyle sonradan gelir..
Neyseki silkeledikten sonra birkaç fotoğraf çektim..




Oğul bir kaç silkelemeden sonra kovana toplandı.


Daha sonra kovanı diğer kovanların yanına taşıdım..
Ana kovanı yaptığım kontrolde bunun ikinci oğul olduğunu anladım...
Birinci oğul pazartesi günü Cin Taşı mevkinde görülmüş...




1 yorum:

Adsız dedi ki...

büyük ihtimal igi analı igi oğul vardu.çünkü iki parça iki küme arı vardı.