4 Eylül 2008 Perşembe

ANA ARI İŞARETLEME KALEMİ

Bugün tam dört aylık geçikme ile ana arı boyama kelemine kavuştum.
Satıcı bugün -yarın gelecek derken dört ay sonra gelen kalemi aldım.
Ama burada da şans benden yana değildi.Boya kalemi kırmız değil pembe renkliydi. Bu yıl çıkan sekiz anayı boyadım.
Boyanacak analardan ilki. Ağustosta kendim ürettim.
Boyamak için bu araçı kullandım.


Hemen işçi arılar ananın yeni halini kontrol ettiler.
Ayrıca boyandıktan sonra ;ana arı da ön bacakları ile başındaki boyayı çıkarmaya çalıştı.



Bu anayıda kanatlarından tutarak boyadım.

Boyalı kızımız görevinin başına dönüyor.



1 yorum:

Murat Çakır dedi ki...

Hasan Bey, kaleminizi güle güle kullanın. Fakat ilkbaharda boyalı ana arı göremezseniz sizin için sürpriz olmasın acaba analar mı değişti diye aklınıza gelmesin.

Çok nitelikli olmayan kalemlerle yapılan boyamada genelde arılar boyayı temizliyor.

Aklınızda bulunsun bu tür kalemlerin en kalitelisi UNIPOSCA marka olan. Bir dahaki sezon bulabilirseniz ondan edinin.