1 Eylül 2009 Salı

SUPPER KOSKÖY YERLİSİ F2 KIZLARI

Kosköy yerlisi F1 anayı yaklaşık 15 gün önce,beş çerçevelik kovana vermiştim...
Ruşet 4 ana memesi dikmişti.. Bir memeyi başka ruşete aktardım..
Geriye kalan üç memedeki analar gelişmelerini tamamlayarak çıkmış...
Ruşeti kontrol ettiğimde bu anaya ait memenin tahrip edildiğini ve ananın öldürülmek üzere olduğunu gördüm..
Hemencecik onu ruşeten alarak kurtardım..
Yani elimde dünyaya geldi zilloş..
Gelişimini tamamlayamış daha..

Belki de biraz hırpalanmış işçi arılar tarafından...
Hemen onu anasız başka bir ruşete aktardım...
İşçiler kanatlarını düzeltip beslemeye aldılar...
İlginçtir hiç saldırmadılar, üstelik ruşette yeni oluşan ana memesi de var..


Buda ruşetten ilk önce çıkan Kosköy yerlisi.
İki memeden, iki ana çıkmıştı ama diğeri benden önce işçiler tarafından halledilmişti..


Başka bir ruşet,dalak örme işi sürüyor..



Bunlar saf kan Kafkas galiba, Ağustos ayında giriş deliklerini kapatmaya başladılar...
Aralıkta nerden nefes alacaklar bakalım...
Bense bu kovanları havalandırma için alttan tel ızgara düşünüyordum(denemek açısından)..
Acaba tel ızgarayı da kaparlar mı propolis ile????






Hiç yorum yok: