7 Temmuz 2009 Salı

SUPER ANALAR BURADA

Bugün önce dağdaki arıları ziyarete gittik.
Bizim arıların uçuş mesafesinde tek tük kestaneler açmaya başlamış.
Henüz böğürtlenler açmamış.
Arılar kimisi güneye yaylaya kimiside kuzeye kestaneye çalışıyorlardı.
Bal ve polen gelişi sürüyor.
Oğula kaçan iki kovanda ana arıları bulamadım.
Günlük yumurta da yok şimdilik.
Bir hafta sonra tekrar gözlemler ona göre işlem yaparız.

Karşısı Kara Çukur denilen bölge.
Kestaneler ağartmış ormanı.
yakın çekim kestane çiçeği.
Burdada kestaneyi ziyaret eden arı.


Dağdan dönüşte larva transferi yaptığım ana memelerini kafesledim.
Daha sonra yumurtlamaya geçen anaları boyadım...

Bu yeni yumurtaya geçmiş ananın performansı..
Buda çiğ mumdaki performansı ...superrrrr.
kafkas F4 'ü.

Biraz apartmış gibi yumurtlarken....

Bu anayı boyamak için çerçevelerde ararken kovan dip tahtasında buldum...
herhalde kızlar performansdan memnun değiller...
neyse yakalayıp yeşile boyadım...
sonra da boya kurusun diye kafese aldım..
ama kafesten bırakınca kızların anaya sarılmasını olumlu bulmadım..


buda süper Kosköy(Soğukpınar beldesi' nin eski adı) anasının performansı(Espiye Kosköy yerlisi)..
O da superrrrr..
o daha çok abartmış üçer üçer yumurtlamış..


Superrr Kosköy yerlisi anası...

hemencecik onuda boyadım..

Buda uzun ruşet şu an yedi çerçeve 5 çerçevesi yumurtalı..
onun anası da kafkas F6' sı..
söylemeye gerek yok oda super.

Hem bu işleri yaparken maske ve körük kullanmadım...
o kadar superr yaniii...

Hiç yorum yok: